El màrqueting mòbil, la tendència 2018 en màrqueting

General

El màrqueting mòbil, la tendència 2018 en màrqueting

En la nostra era, el dispositiu mòbil és indispensable i necessari per a gairebé totes les nostres activitats tant laborals com personals. Les aplicacions per a dispositius mòbils cada dia sorgeixen més aplicacions que ens faciliten la nostra vida. Inclòs en l’àmbit del màrqueting mòbil, l’Associació de Màrqueting Móvil va presentar un informe amb les tendències de l’any per aquest tipus d’publicitat.

Es tracta d’un informe presentat per aquesta associació realitzada per experts en l’àrea de Màrqueting mòbil, a continuació et traemos les tendències 2018 més rellevants, segons l’associació de màrqueting mòbil.

Tecnologia del màrqueting mòbil

Tenim l’intel·ligència artificial, generalment això és per a professionals i xarxes amb bases de dades molt grans, reunint-les i agrupar-les en “clústers” o agrupament empresarial, això consisteix en assistents virtuals que porten el màrqueting de les empreses al nivell dels dispositius mòbils, Es diu que el 2020, la majoria de les empreses seran dutes i manejades per aquesta tecnologia.
També sorgeix una tendència anomenada Blockchain, les aplicacions amb aquesta tecnologia ja van més enllà d’aplicar-se només en el mercat financer, ja que aquesta tecnologia consisteix en una centralitzada xarxa d’informació de forma encriptificada.

Tenemos el LiveStream la tecnologia del màrqueting mòbil ha arribat a triomfar a través d’aquest mitjà ja que amb aquesta tecnologia s’ha aconseguit detectar que la majoria dels usuaris els encanta informar i veure coses sota aquest mitjà i no per estaticitat.
Els anomenats Pagaments mòbils, els dispositius mòbils cada dia vénen amb més i millorats sistemes de seguretat biomètrica inclusivament, el que li garanteix als usuaris la seguretat dels dades guardats en aquest mòbil. Per a les empreses això és increïblement beneficiós ja que poden promocionar els seus pagaments a través del mòbil mitjançant aplicacions per a això i aconseguir encara més clients i persones que utilitzen i contracten els seus serveis.

La geo-localització, dóna l’avantatge de poder mapear i saber quant fer la comercialització i promocionar el que desitgem.
Per últim tenim els micromoments, influenciadors i contingut mòbil, sabem el important que és la relació amb el usuari, per això a través dels famosos influents que a través dels seus videos i post que realitzen tot el temps per xarxes socials també són un instrument per realitzar publicitat i tot això a través del mòbil, continguts a través d’aplicacions molt visitades i aquells espais que donen les xarxes socials i aplicacions per a realitzar el màrqueting mòbil.