SEO actual

General

Las búsquedas visuals, tendència en el professional de SEO

La tecnologia mòbil ens ha portat a que cada dia tot es faci més visual, per a mostrar les xarxes socials més famoses es basen en imatges fent-nos arribar a la conclusió que es ven el que es veu, i és que en realitat és així, tot es basa en com ens comportem a les xarxes socials i els continguts que ens interessen i anem a diari, tot el que expressem i volem que ens comprenguin el que realitzem a través d’imatges amb la finalitat que la comprensió sigui més ràpida per aquest mitjà.

El món del màrqueting es va adaptant a allò que utilitzem quotidianament amb l’objectiu de meternos en cada cosa que fem publicitats sense causar molèsties i és aquí on està el secret del màrqueting.
Les búsquedas visuals, o la cerca visual, és una de les maneres o estratègies que utilitza el màrqueting, i si bé és cert que no és una de les estratègies més utilitzades, també és cert que manté els seus valors d’acceptació són bastant estables per a la mostra de això sap que l’aplicació número 1 en cerca visual és Pinterest.
Lens, la ferramenta per a la cerca visual
La majoria dels Smartphone, d’última generació, han incorporat aquesta eina per realitzar les cerques visuals. Samsung ha incorporat la seva millor línia de telèfon a aquesta eina.

Però … Què aporta les búsquedas visuals al màrqueting? Per molt, ja que a través d’aquesta eina les empreses han augmentat les seves vendes i números, ja que aquesta recerca és més específica i el contingut es dirigeix ​​gairebé sempre al client que realment va a utilitzar el servei a va a comprar, etc. dir sempre li arriba més ràpid al tipus de públic que dirigeix ​​el màrqueting.
La recerca visual va més enllà de tot, ja que a l’e-commerce les búsquedas visuals conformen un paper importantíssim en el màrqueting ja que ens permetrà posicionar un producte, llançar nous productes al mercat, promocionar les ofertes, enfatizando les característiques que ha realitzat el usuari en la seva cerca, permetent a les marques saber que tipus d’articles interessa a aquesta persona i saber quins articles li ofereixen que puguin garantir una compra segura segurament.

Per ende, aquestes búsquedas visuals, han canviat completament les regles del SEO, però sens dubte han estat una de les millors estratègies de màrqueting en l’actualitat segons el seo barcelona.